Kejam! Perempuan Kantoi Curi Kereta Didera Dengan Besi Panas

 On Sunday, July 6, 2014  

Kejam! Perempuan Kantoi Curi Kereta Didera Dengan Besi Panas adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Kejam! Perempuan Kantoi Curi Kereta Didera Dengan Besi Panas membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Kejam! Perempuan Kantoi Curi Kereta Didera Dengan Besi Panas





Semalam, seorang wanita yang dipukul teruk di dalam sebuah kereta kerana kantoi mencuri kereta mewah jenis Toyota Vellfire.
Dalam perbualan ketika dibelasah, ada juga si wanita mengaku sudah pun mencuri sebuah lagi kereta jenis Ford.

Bagaimanapun, ada susulan daripada kes berkenaan yang menunjukkan wanita itu bukan sahaja dibelasah dengan cara dipukul, dia juga telah dicucuh besi panas dan lengan berkali-kali.

Lelaki yang suaranya di dalam video berkenaan dan yang memukulnya adalah seroang pekerja dengan sebuah syarikat penyewa kereta yang mana kereta mereka dicuri oleh wanita itu.

Dia bagaimanapun telah pun menghilangkan diri.

Selain dipukul, wanita itu turut disamun apabila tablet dan juga wang di dalam akaun bank wanita itu telah diambil lelaki berkenaan.

Mangsa telah pun membuat laporan polis dan suspek utama difahamkan telah dikenalpasti dan kini dalam siasatan pihak polis.

Ada juga cerita, wanita itu terpaksa melakukan jenayah mencuri kereta kerana dipaksa oleh seorang lelaki Cina bagi menjelaskan hutang bekas suaminya.
Kejam! Perempuan Kantoi Curi Kereta Didera Dengan Besi Panas 4.5 5 Qoys Sunday, July 6, 2014 Kejam! Perempuan Kantoi Curi Kereta Didera Dengan Besi Panas adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terk...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...